sobota, 2 kwietnia 2011

parapapapa ajm lowin it ,polisz is gut ,inglisz not xd

Hejka ^^
A więc u mnie jest spoko xd Właśnie pomagałam mamie . Zaraz będę miała obiadek ;) Mniami ! Kurczaczek i pieczone ziemniaczki ! Yeah ! ;D Czikena zjem ziemniaczki( nie wiem jak po inglisz ) też! Dzisiaj taka zakręcona ingliszowa notka haha xd.
 Właśnie będę oglądac maj anime. Chodząc po waszych blogach, zauważyłam , że przyszła wiosna , a niektórzy się nie cieszą ! No ja nie mogę , ludzie ! Lato idzie , WAKACJE szczególnie ! Ile to dni do wakacji ! trzeba zacząc odliczanie ;] Gorąco , gorąco , jak to było na demotach ' jak będę narzekac na gorąco i słońce niech ktoś mi przywali w głowe' mądre słowa . No ja nie wiem jak można narzekac . Wyczekuję tych Wakacji i Lata a później ?! Później narzekanie kurcze xd. O nie ! Tak nie będzie ! ;]
I znowu mi się emotki wtrącają , sorki , że was nimi obrzucam , ale no cóż , nałóg ! xD
I piszę na GG z koleżanką i robimy minkomanię! Oł noł!  xDA! Spamujemy okno rozmowy !xDD
Dobra , to teraz powiedzmy przejdę do drugiej części notki , już nie takiej zakręconej i bez tych emotek xd

Dam da ra rram...
    Dam da rara raammm ! ....
tu tut ututut ..... ;;;;

No więc to jest właśnie ta druga częśc notki. Napiszę tutaj o hmm ... No nie wiem , co mi tam do głowy przyjdzie . Więc w niedziele będę miała gości ( niedziela już jutro! ),ale uciekam z domu i idę z kumpelami do kina (Sala Samobójców) ,myślę , że będzie extra ! Może porobię jakieś fotki ? To jest Myśl! I wstawię jakieś !
Ooo! 'pomidor' dzowni ( pomidor , to takie urządzenie , co odmierza czas , i mama go ustawiła ,żeby zadzowił , jak obiadek się upiecze! Więc ja zaraz lecę , i myślę , czy dokończyc później notkę , czy teraz ? No więc dodam może jakiś obrazek,video czy coś później bo zmykam na obiad. To pa ;*

Fotki ;
Aviatorki ! kupię sobie takie , tylko , że ja chcę w różowej oprawce ! ;*** Widzieliście może gdzieś ? 
a to Afromental . Zespół,  w którym jest Łozo z 'Must be the Music- tylko muzyk ' 
Łozo!♥
Video ;

8 komentarzy:

  1. Pierwsza część notki świetna XD
    Napisz jak było w kinie jak wrócisz ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam afromental <3
    Też chcę nowe aviatory :< [na starych usiadłam XD].
    Mam gg ;]
    22744703

    OdpowiedzUsuń
  3. `no jasne, że bd !. bd dla was pisała bloga forever, aż do mojej smierci...

    OdpowiedzUsuń
  4. No to dodaj sie tam, napisz kom. że ja ci poleciłam i jak chcesz to dodaj button ;) Dzięki,

    OdpowiedzUsuń
  5. heh , przeczytasz jedną notkę i już bd wiedziała o co chodzi , a zachęcam do udziało bo nagroda super bd :D

    OdpowiedzUsuń
  6. http://officalblogpoppy.blogspot.com/2011/04/konkurs.html

    wklejasz ten kod co jest w notce.

    OdpowiedzUsuń
  7. hahaha xd miło mi ; ))
    testuj ścięcia, sama [ jak ja ] się ścinaj to sobie dojdziesz do czegoś podobnego może ; )

    OdpowiedzUsuń