niedziela, 17 kwietnia 2011

Niedziela...66 lub 47 !;D

Dzisiaj jest: 17.04.2011. Odliczamy do: 22.06.2011. Do wakacji zostalo 66 dni 
Nie uwzględniając weekendów zostało: 47 dni ...
A więc o to kaman w tytule xd
I jeszcze 51 do Krk. cudnie ♥


Dzisiaj Niedziela Palmowa , jadę do Kościoła na 18 , szkoda , że nie teraz , ale nie mam samochodu( to znaczy mama nie ma xd ) bo tato gdzieś pojechał - na jakieś szkolenie czy coś ... ;]
A tak chciałam isc na spacer i połazic do samego wieczoru ! Kurczę . 


Piszę teraz ,bo mi się nudzi yhh... 
Przeczytałam super książkę i teraz czekam , aż mama kupi mi drugi tom ♥♥
Tą przeczytałam ,wcale nie jest dziecinna , chociaż okładka może sprawiac takie wrażenie :D

I czekam ,aż mama kupi mi teraz drugą częśc ...♥
Ale chyba dopiero na urodziny ;( Ale dobra ,wytrzymam ;D

A i jeszcze chcę sobie kupic trampki , to znaczy nie tyle , co chcę ale to zrobię ! :D
A teraz dam wam kilka fotek , bo nie mogę się zdecydowac xd
Doradźcie mi , pliiis ! xd





Jak widzicie są to zdjęcia jakiś sklepów na Allegro ,ale dobra . 
Oczywiście nie bd to Conversy , ale lepiej na Allegro szukac ;D
Przyznam , że widziałam fajne trampki w "Chińczyku" na Mieście , taki fajny jaskrawy kolor z takim językiem dużym i wgl. nie takie zwykłe , przylegające, wyróżniały by się i to mi się podoba. 
No zobaczymy , jak będę kupować ;D

O ! Właśnie rzuciły mi się w oczy moje paznokcie w kolorze niebieskim ;D
Mają mniej więcej taki odcień ; 
I może jeszcze ciemniejszy , ale nie znalazłam u wujka google takiego jak mój xd

No więc z nudów powstałam całkiem , całkiem notka xd
A i jeszcze mam do was pytanie . Chciałabym założyc bloga z jakimś opowiadaniem , że będę pisac i zastanawiam się , czy tak zrobic , co wy na to ? ^^ 
Czekam na odp.xd
Myślę , że ciekawa notka . 
pa ! :*


3 komentarze:

  1. moim zdaniem najlepsze są czarne, bo w końcu czarny pasuje do wszystkiego xD
    ale te drugie też są niczego sobie ; )
    zresztą ja kocham wszystkie trampki!!!

    jeśli chodzi o opowiadanie to może być super :P
    uwielbiam czytać na blogach stworzone książki, gdybym miała jakiś ciekawy pomysł też bym napisała = ]

    OdpowiedzUsuń
  2. Fioooooletooooooweeeee <3
    Uwielbiam książki ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsze trampki mają fajny kolor, kupiłabym takie ale ostatnio dużo kasy wydałam :)

    OdpowiedzUsuń