sobota, 9 kwietnia 2011

Ahoj!:D

Ahoj Piraci! xD
Dobry humorek znów dopisuje xd A więc u mnie wszystko Ok, Lajcik normalnie! ; D
Dzisiaj byłam z mama na mieście.Kupiłyśmy materiał , a teraz do krawcowej , normalnie ubrania szyte specjalnie dla Mnie ! xd
I własnie się wnerwiłam bo jakiś inteligent zepsuł mi trochę MP3 tzn. tam gdzie się wkłada bateria i takim czymś zakrywa to nadłamane to jest i musiałam zakleić taśmą i troszkę głupio wygląda , ale co tam , bezbarwna , więc bardzo nie widać ;) Ale nie kupie nowej, bo ta jeszcze z 1 Komunii Św. więc mam dylemacik ^^
Wczoraj pisałam na GG z fajną osóbką ;** Mamy niecny planik ^^ Ale dobra, nie zdradzę go xd Dobry humorek między innymi dlatego ;p
Patrzyłam dzisiaj z mamą stroje kąpielowe w Reserved i wyszło , że nie kupuję żadnego z tych , które dałam w ost. notce xd Ale dobra , o tym było ostatnio więc już nie będę zanudzać xd
słucham teraz tej piosenki! Jest zajepapierbista ! I ♥ it ! <333333
spodobała mi się ,ale jakby ktoś miał jej słuchac to tylko GŁOŚNO! NA full , a jak nie to chociaż prawie głośno xd Najlepiej na słuchawkach na full ! o ! to jest myśl ! xD

Muszę sobie skombinowac koszule na wakacje :D Ale to kupie jak jakąś fajną znajdę ^^
A może jak pojadę na wycieczkę ? xD ( pewna osoba wie xd ) to sobie tam kupie ! o !

oł! patrzcie , co właśnie przeczytałam !
W poprzednim sezonie najmodniejsze były włosy proste. W nadchodzącym królować będą wszelkiego rodzaju loki i fale. Przedstawiona na zdjęciu fryzura charakteryzuje się elegancją,  a zarazem prostotą wykonania. Przedziałek na boku i lekko opadająca na oko grzywka dodaje uroku, seksapilu i wdzięku. "


A do tego dołączone zdj. ;


Ekhm. ja mam proste włosy , ale właśnie zaczęły się kręcic , chyba wiedzą , co jest modne i się dostosowują xD haha . Dzisiaj mnie skleroza nie łapie :p 


Łohoh .. Ale się rozpisałam dzisiaj . I tak pewnie nie przeczytacie ,więc kończę ! xd
Papa ;** I ♥

6 komentarzy:

  1. Przeczytałam ;pp
    Ofc. chodziło o cb w notce ^^
    Ah ta wycieczka XD

    OdpowiedzUsuń
  2. ♥ja przeczytałam xdd.
    dobrze, że loki bd modne, bo nie lubie prostych włosów ;pp
    oby nie ;pp
    a uro. zostały przełożone na dzisiaj, ale chyba nie pojade =.=♥

    OdpowiedzUsuń
  3. ♥śmiali sie na końcu, czy w środku filmu ?. xdd.♥

    OdpowiedzUsuń
  4. popytaj krawcowe, szewców.
    Oni mają takie ścinki różne.

    OdpowiedzUsuń
  5. wiem ,wiem ;p
    już jest o wiele lepiej ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. ♥ja się smiałam w połowie, bo były smieszne rzeczy, ale na końcu wyszłam cała roztrzęsiona♥

    OdpowiedzUsuń