wtorek, 5 kwietnia 2011

heloł zioooom!xd

Siema wszystkim!
Dzisiaj był egzamin nie będę was zanudzać,bo teraz wszyscy z 6kl. piszą o tych egzaminach. Powiem tylko , że się nie stresowałam ;] Łatwy. Dobra,  kończę o tym.
 Widzę , że dużo osób robi konkursy ...uhuuhh . nie biorę udziału,bo uważam że nie dam rady,ale raczej jestem leniwa ( przynajmniej dzisiaj tak mi wyszło na demotywatorach xD - http://demotywatory.pl/2917349/Test-osobowosci ,zajrzyjcie :) ).
 Ogólnie , to byłam na tej 'Sali Samobójców'. Nie powiem , że ten film był zły,jednak myślałam , że będzie lepszy ,ale dobra-fajny nawet ;)). Mocny był tekst "Chyba Ci się w dupie poprzerwacało" jak Dominik matkę przedrzeźniał .haha. Albo "Widzi Pani te drzwi ? Za nimi jest ogródek , niech Pani wyjdzie odpocznie a później Wypier*ala ! ".. Na necie czytałam , że wszyscy płaczą przy tym filmie , u mnie w mieście wszyscy się brehtali w kinie xd Ale ja też się śmiałam , chociaż czasami nie rozumiałam , z czego się śmieją ... ;/ Dziwni jacyś xd
 A dzisiaj dwie godzinki w szkole , później do kumpeli i właśnie wróciłam ;D. Ogólnie dobry humorek sprzyja.

Jeśli chcecie ,abym coś gdzieś napisała , co może pomóc wam w jakimś konkursie, to chętnie to zrobię!;*
(ale bd. mi musieli wytłumaczyc ,jak cos bd. trzeba dodac czy cos xd ).

A teraz powiem,że nie wiem jaki strój wybrac, bo mam zamiar iśc niedługo do AquaParku i nie mam stroju. Doradzicie mi ? Pd.; RESERVED , super sklep , dużo rzeczy mam z niego ;]
 http://www.reserved.com/2011/#/pl/collection/product/15/P4873 - tu góra , taki bardziej Emo ;)??
http://www.reserved.com/2011/#/pl/collection/product/15/P4875 - ten bardzo ładny.
http://www.reserved.com/2011/#/pl/collection/product/15/P4947 - i teen !
No nie wiem , jak coś to jeszcze obejrzyjcie na stronce i mi napiszcie ;D

A jakby ktoś chciał popisac to GG;34168428. Czekam !;*

Ekhm. No nie wiem co jeszcze ... Wiecie może jak dodac na górze notki piosenkę ze wrzuty ?

To będzie może na tyle . dzisiaj mniej zakręcona notka , ale zakręcenie nadrobie. Obiecuję !;D
pa ;* komentujcie .

6 komentarzy: